logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۹۲۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار هیدج خبر داد:

کلنگ‌زنی فاز دوم پارک بزرگ حکیم هیدجی

کلنگ‌زنی-فاز-دوم-پارک-بزرگ-حکیم-هیدجی
شهردار هیدج گفت: فاز دوم پارک بزرگ حکیم هیدجی کلنگ‌زنی و با  اعتبار ۴ میلیارد ریال در سال‌ جاری از محل اعتبارات داخلی شهرداری اجرا می‌شود.

علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: آئین کلنگ‌زنی احداث پارک پرستار با حضور مسئولان شهری انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این پروژه در مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۴ میلیارد ریال در سال‌ جاری از محل اعتبارات داخلی شهرداری واقع در خیابان پرستار و ضلع جنوبی حاشیه جاده ترانزیت زنجان به ابهر، حد فاصل میدان کارآفرین تا میدان شهید سلیمانی با هدف هرچه زیباتر شدن جلوه ورودی شهر احداث می‌شود.

شهردار هیدج با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید، گفت‌: در سال عمرانی جاری فاز دوم پارک بزرگ حکیم هیدجی کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه این پروژه در ادامه تکمیل پارک بزرگ حکیم هیدجی است، افزود: این پروژه در مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۴ میلیارد ریال در سال‌ جاری از محل اعتبارات داخلی شهرداری اجرا می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه در راستای تکمیل کمربندی شرقی شهر، در نقطه اتصال بلوار امام علی (ع) و کنگره ۶۰ نیاز به احداث پلی برای عبور و مرور است، گفت: بر همین اساس شورای اسلامی و شهرداری با پیگیری و همراهی مالکان اراضی موجود در طرح بازگشایی کمربندی شرقی، ضمن اقدام به تملک این اراضی، احداث پل بر روی رودخانه الوند در نقطه تلاقی دو بلوار یاد شده را در دستور کار خود قرار داد.

وی تصریح کرد: در همین خصوص با توجه به حادثه شهادت رئیس‌ جمهور آیت‌الله رئیسی و همراهان این شهید و در راستای ارج نهادن و گرامیداشت نام و یاد ایشان، با مصوبه شورای اسلامی شهر نام شهدای خدمت برای پل مذکور در نظر گرفته شد. 

شهردار هیدج افزود: این پل سنگی سه دهنه به طول ۴۳ متر با عرشه بتنی و اعتبار ۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری در سال‌ جاری اجرا می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ ]
سلام باعرض خسته نباشید خدمت اعضای شورای شهر آیا با احداث این پل زمین‌های روبروی مدرسه طالقانی هم جزو طرح هادی محسوب می‌شوند یا نه؟
فرم ارسال نظر